Thursday, November 17, 2011

Asslmualaikum...
Hai,kawan2x....rndu  u all la...rndu kt blog aku n...tapi aku xde masa nk update skunk..
Bz sgt kew Fiza oiiii smpaikan xde masa...???emmmmm...rasanye aku xde la bz sesangat,ade jgk masa terluang hari mggu 2 tapi skunk kan aku xde leptop lg...so,cane nk update..harapkan Ciber Cafe ngn kt ofis jew...

Snyi la tnpa leptop n...xde ape nk bt time xde keje...bla la nk ade duit nk bli yang laen plak...kawan2x,Doakan aku cpt kumpul dt bli leptop tau...

Masalah pom byk skunk...thah la,kalau nk cite satu2 pom byk sgt.Tapi ape bleh buat..
Áku cume perlu berdoa jew agar aku berjaya setelkan prob2 aku n...

Aku da satu cite nk kongsi ngn kwn2,bleh eh...???(mood cedey)
Hari n aku dtg office aku cedey sgt2 sbb kene maki dkt kwn aku...thah la,aku silap bt kerja tapi diew xckp kt depan2 ngn aku,diew ckp kt blakang lebih kurang mcm sindir2 la...or perli g2.

aku kan rabun,tu semua kejadian tuhan,aku xmntak pom.kalau ikut aku pom xnak rabun.aku pom nk normal cam owg laen jgk tapi apekan daya aku.tuhan dah tetapkan aku terima tapi aku bersyukur sbb kt dunia n tuhan bg mcm2 kemudahan kt manusia,ade kontecland,Oke la 2 kan?? tapi aku rabun kuat..korang bygka 600 pawer aku..

So,kalau pkai kontecland skali pom aku still kurang jelas lg la ckt2 sbb kt PC kan...tapi aku ttp berusaha,urat saraf mata ade jgk kaitan dgn saraf teliga ckt2 (mengikut sains la..)urat saraf kita semua bersambung wlaupun sdkit dan teliga mgkin kurang jelas ckt tapi bkn pekak cume mengikut keadaan..so,aku sbnarnye bkn lmbt fhm tapi itulah hakikat kecacatan aku..wlaupn tuhan kurniakan aku rupa tapi aku still ade kekurangan laen kerana semua makhluk y tuhan cipta smstinya ade kekurangan & kelebihan masing2.betul x kwn???aku  ttp bersyukur...

Xsgka diew bleh ckp kt aku mcm 2 sedangkan skrg diew berbdan dua..yang paling mengguriskan aty aku diew ckp "Kalau tau mata 2 rabun/xnmpak pegi la pkai spek mata besar2x"...aku tau aku bt silap tapi teguran xsemestinya begitu.kita manusia ade adat.kalau kita kurang sopan mcm mnew anak y dikandung 2 nanti...

Kene la tau time kite berbadan dua ape perbuatan & pecakapan kite...betul x kwn2x..??
wlau ape pon aku terasa sgt2 ngn kte2x..byk jgk la sindiran aku dpt,aty aku meronta2 kesedihan ber+ kemarahan tapi 1 jew tuhan suruh kita,BERSABAR.....dengan adenye usaha aku pasti akan berjaya dan aku berharap sgt agar tuhan berada disamping aaku tuk membantu aku...

aminn...

No comments:

Post a Comment