Wednesday, October 6, 2010

JOB BARU..!!!hureeeyyyy......

eh,hai....!!emmm sori lupe bg salam..assalamualaikum sume2x...hehehe
sori la byk ai xnulis blog n..da prob ekit + plak keje kt office byk...bz sgt smpaikan nk rest pom xsmpat,mkn lg la...adusss....

tertkan ngat ngn job n tpi nk bt camnerkan dah name pom job..kne trima la,agpom n sume tggjwb kan??
owg dah amanahkan dkt kite..law sume n xsettle ngn cpt 6t kang lg btambah lak..btl x???n la prinsip idup aku.."aku xska tgguh2 keje n.... ".hehehe.kte owg NO MONEY NO TOP tapi bagi aku NO JOB NO MONEY...wakakkaa..gurau jew..6t owg ckp aku mata duitan lak..hahaha..bukan pew aku bukan curi dt owg,sume dari hasib titik peluh aku sdiri.2 jew...

owg xley nk pertikai kan sume 2...hahahaha...kuat tol akumerapu...ape nk jd la aku n...huhuhu.malunyerrrrr....
BUT....!!!nk tau kew sume....??hehehe malu la nk gtw....kwang.kwang.kwang..

suspent x??urmmmmm sbnarnya aku nk gtw korang y akuuuuu....dok.dok.dok....hehehe
dapat agak x pape???hahaha...dah ah,penat ah gni.grau jew..jgn marah yew...sbnarnya aku nk gtw korang y aku dah dpt job baru.set pelamin tuk dahlia tune...diew bg design kt aku,so aku kne ikut design diew 2 la...aku xde ag design n..korang sume doa2kanlah aku bjya siapkan design 2..tapi modal jew la ag xckup..hope aku smpat siapkan sblm bln12 n..

baju pom diew suh aku btkan jgk...alamak....!!!penat den..ahhh,aku bleh bt pnya...aku nk bt y n power pnya.
insyaallah berjaya..emm k la..byk keje n.kena ciapkan sales,payment,letters puan..urpss..ya allah,aku lupa letter public mutual bos aku blum bt ag....k2 xpe..aku caw bedah dlu ya...smbung lg..daaaaaaaaa.muuuuaaaacccxxxxhhh...hukhukhuk

No comments:

Post a Comment