Friday, September 24, 2010

Aku Dilahirkan Semula

hari pertama aku di blog,dan hari ini jg aku bagaikan dilahirkan semula.hari2 sblm n aku lalui dgn bbgai rntngan dan semuanya palsu bagiku,aku selalu ditipu,diperbodohkan,malah aku dikecewakan.hari n aku bangun awl sgt2.stgah jam jew aku tdow lam td.aku xdpt tdow.pikiran aku buntu.aku xtau ape y aku pkirkan,aku cdey sgt2 tpi aku xbleh nk ngis ag,aku mrah sgt2 tpi aku xbleh mrah sape2,aku jatuh.aku sendiri.....
kenapa aku ditakdirkan begini,ape slh aku....aku  selalu korbakan cinta demi hati dan perasaan owg laen.tpi hati dan perasaan aku???sape y mahu korbankan????kdg2 aku pikir,btl kew ape y aku bt n??tpi bla pk blik xde gna paksa cnta.cinta bukan tuk dipaksa spt aku.aku pom xske owg paksa cnta aku.emmmmmmmmmmm......dah la pk sume 2...agpom aku dah xbleh pulihkannya lg...tpi aku terlalu sedih. pedih,sakit,luka,seksa.dan sgla2nya lg.xdptku luahkan lg....aku tpksa terima semua n demi kbhgian owg laen.

No comments:

Post a Comment